Opmerking of klacht?
Heb je een opmerking of klacht?
Het is natuurlijk fijn als u tevreden bent maar feedback kan ook voor verbetering zorgen.
Vervelend als u een klacht of opmerking heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@jkwonen.nl
Om uw klacht of opmerking zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen we je de volgende zaken op te nemen in je opmerking of klacht:
-
Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
-
Het ordernummer
-
Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken.
-
Een omschrijving van je klacht
Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn je klacht te beoordelen.
Afhandeling en reactie op je klacht
Onze medewerkers bekijken uw opmerking of klacht zouden deze bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.